The Rigid Of The Feelings

If There Is Anything Better Than To Be Loved, It Is LOVING...

Thursday, August 19, 2010

STOP BLAMING ME !!

arghh tue la manusia.. x abes-abes menyalah kan hidup org laen.. woo mcm ney ko bwt ye??? wtf weyh.. ko ingat ko sape? raja sanubari ker? dlu mse aku nk ko kate tggu dulu la, apela.. then aku dh tawar hati ko nk memekak plak.. ape sal.. ?? x puas hati??mmg aku mlas nk layan kau!! u’re fucking boring dude!! it’s better I met a bad guy but cn simply lighten my life mcm tue jer… so jgn la nk slah kan aku.. skunk dh puas hati?? so plz dun put da blame on me.. if u ‘re da ones that do not know how to take care ur belonging, u cn just go to hell ~..~ hahaha.. seriously aku pn malas nk lyn kau .. klu setakat msg “hye “ tue jer n nk expect aku reply panjang2, sory la babe .. mmg I x layan.. u should learn how to tackle my heart. u’re given 2nd chance, but u blew it.. so??? angkat kaki blah la weyh.. nk expect ape lg dri aku.. tolong la… dri dulu smpai skunk x abes2 nk slah kan aku.. cbe tgk dri sendiri dlu la.. find ur own mistakes, judge urself first then followed by others.. huhu.. tonnes of apologizes klu terasa yer.. I really meant it dude!! spe sruh bkak blog aku !! and I know its sound rude !! SORRY

No comments:

Post a Comment