The Rigid Of The Feelings

If There Is Anything Better Than To Be Loved, It Is LOVING...

Thursday, October 14, 2010

bila harus memilih

bila harus memilih, itu telah menjadi saat ketidaktenangan aku.. sukar nya hidup ini bila aku rase aku harus membuat pilihan.. saat ini seharusnya aku duduk berteleku bersama buku-buku ku. tp bgaimana aku boleh berada di sini pada tika ini.?? pelik tp benar.. aku menyedari jalan yang aku lalui kini bukanlah benar, tp aku tewas dgn hati ku sendiri. padanlah mase dulu-dulu, aku selalu dengaR org kate " budak pandai-pandai ney mmg slalu membodohkan diri kerana cinta". haha.. finally, the title belongs to me. ape aku buat neyh.. AKU DH PAPA KEDANA !! Knape aku masih ikut jalan yang salah, sedang kan aku tahu jln yang benar itu kat mne?? knpe dgn aku neyh?? TOLONGLAA, BRING ME TO THE RIGHT PATH....................................

No comments:

Post a Comment