The Rigid Of The Feelings

If There Is Anything Better Than To Be Loved, It Is LOVING...

Sunday, November 7, 2010

kala hati terluka


sia –sia saja ku korban segalanya,

bila engkau masih bersamanya.

tiade lagi aku cuba memahami..

bila enkau memungkiri janji..

hati ini telah kau sakiti lagi..

namun aku masih mencintai..

sampai bila lagi ku harus begini

bila engkau pergi ..

berulang aku mencuba

memujuk hati ku ini..

berkali jua kau hampiri jiwa ini

ingin shaja ku pergi meninggal kan semua ini..

namun harus ku akui kau masih di hati..

wahai raja sanubari

izinkan aku menyendiri..

mungkin terkadang ku selesa tanpa mu di sisi..

tp jgn pernah kau ragui cinta ini..

setia ku ini hanya pada cinta yg abadi

kira kau bukan sanubari yang aku cari

pergilah kau dari dunia hatiku ini..

No comments:

Post a Comment